AUDIT SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ USŁUG ZGODNIE Z VDA 6.2

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 1 740,00 zł 1740.00
ilość szt.
Zyskujesz 1 740 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane
Pin It

Opis

 

AUDIT SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ USŁUG ZGODNIE Z VDA 6.2

 

Przedmiot szkolenia:

VDA 6.2 definiuje wymagania specyficzne dla dostawców usług w przemyśle motoryzacyjnym. VDA 6.2 oferuje wszechstronne ramy dla systemu zarządzania jakością opartego na ISO 9001. Ponadto obejmuje również aspekty modelu EFQM.

  

Grupa docelowa:

Szkolenie skierowane jest do wewnętrznych i zewnętrznych dostawców usług dla przemysłu motoryzacyjnego, którzy chcą wzmocnić swoją konkurencyjność na rynku poprzez najwyższej jakości usługi dla użytkowników motoryzacyjnych i poprawę swojego systemu zarządzania.

 

Program szkolenia:

1. Wymagania globalne w zakresie zarządzania jakością.

2. System zarządzania jakością wg norm ISO 9001:2015.

3. Modele zapewnienia jakości.

4. Historia i struktura VDA QMC.

5. Rodzina norm VDA.

6. CSR- Customer Specific Requirements- specyficzne wymagania klientów w zakresie jakości usług.

7. Audit systemu zgodnie z VDA 6.0

8. VDA 6.2 wymagania ogólne.

8.1 Uregulowania normatywne, terminy i definicje.

8.2. Kontekst organizacji

8.2.1.Zrozumienie organizacji i jej kontekstu dla usługodawstwa w przemyśle motoryzacyjnym

8.2.2. Zrozumienie potrzeb i oczekiwań stron zainteresowanych usługami.

8.2.3.Działania marketingowe usługodawców

8.2.4. Zakres systemu zarządzania jakością - wymagania specyficzne klientów jako element systemu zarządzania jakością.

8.2.5. omówienie kluczowych aspektów wymagań podręczników referencyjnych – jak VDA 6.3.

8.2.6. System zarządzania jakością .

8.2.6.1. Przywództwo – zaangażowanie kierownictwa, polityka, role organizacyjne, odpowiedzialność i uprawnienia

8.2.6.2.Procesy i odpowiedzialności do zdefiniowania przez najwyższe kierownictwo.

8.2.6.3.Planowanie – ryzyka i szanse, plany awaryjne dla dostawców usług, cele jakościowe i działania w celu ich osiągnięcia

8.2.6.4.Wspomaganie – zasoby ludzkie, infrastruktura, środowisko dla dostarczania usług, zasoby do monitorowania i pomiarów, kompetencje, świadomość, komunikacja, zarządzanie dokumentacją i wiedzą organizacji.

8.2.6.5.Operacje – Planowanie, rozpoznanie wymogów klienta, projektowanie, nadzór nad zewnętrznie dostarczanymi procesami, produktami i usługami, realizacja usług, zwalnianie usługi, nadzór nad niezgodnymi wyjściami.

8.2.6.6.Ocena rezultatów - Monitorowanie, pomiary, analiza i ocena – Ocena satysfakcji klienta, Audyty wewnętrzne, Przegląd zarządzania

8.2.6.7.Doskonalenie - Niezgodności i działania korygujące, Ciągłe doskonalenie.

9.Zasady certyfikacji na zgodność z VDA 6.2

10.Audyty dostawców usług.
11.Lista pytań audytowych.
12.Ćwiczenia.

 

Czas trwania szkolenia: 2 dni (16h)

Metodyka szkolenia - Stosowane techniki i narzędzia szkoleniowe:

  • prezentacja multimedialna,
  • ćwiczenia (praca w podgrupach, burza mózgów – dyskusja)
  • Studium przypadku (case studies) - analiza rzeczywistych zdarzeń w rzeczywistych przedsiębiorstwach.

 

Korzyści ze szkolenia:

    • zorientowany na procesy system zarządzania,

    • usprawnienie strategii organizacyjnej,

    • zwiększenie zadowolenia pracowników

    • silna koncentracja na kliencie

    • ciągłe doskonalenie procesu

    • zwiększenie nadzoru nad zapobieganiem błędom oraz wzmocnienie procesów wartości dodanej organizacji

 

Cena szkolenia obejmuje:

  • udział w szkoleniu,
  • profesjonalne materiały szkoleniowe,
  • zestaw gadżetów firmowych,
  • przerwy kawowe, lunch,
  • certyfikat (w języku polskim i angielskim),
  • pomoc w rezerwacji hotelu,
  • możliwość konsultacji po szkoleniu z trenerem.

 

 

Pliki do pobrania:

Opinie o produkcie (0)

  • Kalendarz szkoleń
  • Kalendarz szkoleń 2
  • kalendarium szkoleń UK Londyn
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl