Menedżer ds. Jakości IATF 16949:2016 / ISO 9001:2015
towar niedostępny

Opis
Menedżer ds. Jakości IATF 16949:2016 / ISO 9001:2015
Przedmiot szkolenia:
Przedmiotem szkolenia jest zapoznanie przyszłych i obecnych Menedżerów z metodami, narzędziami, technikami jakościowymi służącymi doskonaleniu systemów oraz rozwiązywaniu problemów w branży motoryzacyjnej.
Menedżer to nie tylko osoba posiadająca wiedzę i doświadczenie, ale to także zarządzający potrafiący pracować w grupie, zarządzający grupą, zarządzający czasem, a także posiadający umiejętności radzenia sobie z konfliktami i ich rozwiązywaniem, dlatego szkolenie to ma także przybliżyć Państwu tematykę „umiejętności miękkich”, które są niezwykle pomocne w pracy Menedżera.
Oprócz wiedzy teoretycznej przekazywanej przez doświadczonych trenerów, szkolenie będzie opierało się na ćwiczeniach praktycznych w których uczestnicy będą autorami większości rozwiązań.
Grupa docelowa:
Szkolenie skierowane jest do kandydatów na Menedżerów, do praktykujących Menedżerów, a także do wszystkich osób zainteresowanych uzyskaniem nowych kwalifikacji zawodowych oraz pragnących zdobyć podstawową wiedzę dotyczącą zasad i metod wdrażania, utrzymywania i doskonalenia systemów zarządzania jakością.
Ukończenie szkolenia i zdanie egzaminu uprawnia do pełnienia funkcji (uzyskania certyfikatu): Menedżera ds. Jakości IATF 16949:2016 / ISO 9001:2015 (w branży motoryzacyjnej).
Program szkolenia
I Wprowadzenie
- Powitanie uczestników, przedstawienie się trenera, prezentacja uczestników,
- Omówienie szkolenia.
II Omówienie wymagań IATF 16949:2016 / ISO 9001:2015
- Historia jakości w ujęciu branży motoryzacyjnej,
- Podejście procesowe, analiza ryzyka,
- Wymagania standardu IATF 16949:2016 / ISO 9001:2015
- Omówienie portali IATF (FAQs, SIs, CSR, walidacja certyfikatów)
III Budowanie świadomości grupy, organizacja pracy i czasu w grupie
IV Prezentacje i wystąpienia publiczne
V Prezentacja metod z branży Automotive – informacje podstawowe
- Zaawansowane planowanie jakości - APQP,
- Zatwierdzanie wyrobów przez klienta - PPAP,
- Analizę systemów pomiarowych - MSA,
- Statystyczne sterowanie procesem - SPC,
- Zapobieganie błędom – FMEA,
- Audyt Warstwowy Procesu - LPA
VI Konflikty i metodyka ich rozwiązywania
VII Narzędzia i metody zarządzania systemem jakości, techniki doskonalenia
- Metodologia rozwiązywania problemów – problem solving – METODA - G8D.
- Omówienie wybranych narzędzi jakości i technik doskonalenia – 5S, kaizen, Lean Manufacturing.
VIII Komunikacja i mowa ciała
IX Zakończenie i podsumowanie szkolenia, Egzamin Pisemny.
Czas trwania szkolenia: 3 dni (24h)
Metodyka szkolenia - Stosowane techniki i narzędzia szkoleniowe
- prezentacja multimedialna,
- ćwiczenia (praca w podgrupach, burza mózgów – dyskusja),
- studium przypadku (case studies) - analiza rzeczywistych zdarzeń.
Korzyści ze szkolenia:
- Nabycie umiejętności praktycznego interpretowania IATF 16949:2016 / ISO 9001:2015,
- Możliwość przećwiczenia i przedyskutowania praktycznych rozwiązań dotyczących doskonalenia sytemu jakości w organizacji w kontekście właściwej integracji z procesami biznesowymi organizacji oraz podejściu opartym na ryzyku,
- Zdobycie praktycznej wiedzy i umiejętności w zakresie metod i narzędzi jakościowych stosowanych w branży motoryzacyjnej,
- Poznanie „dobrej praktyki" w zakresie zarządzania grupą, zarządzania czasem, rozwiązywania konfliktów.
Cena szkolenia obejmuje:
- udział w szkoleniu,
- profesjonalne materiały szkoleniowe,
- zestaw gadżetów firmowych,
- przerwy kawowe, lunch,
- certyfikat: Menedżera ds. Jakości IATF 16949:2016 / ISO 9001:2015 (w języku polskim, angielskim, niemieckim),
- pomoc w rezerwacji hotelu,
- możliwość konsultacji po szkoleniu z trenerem.