Zarządzanie reklamacjami
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Zarządzanie Reklamacjami
Cel szkolenia:
Szkolenie ma na celu przekazanie praktycznej wiedzy na temat zagadnień i pojęć z obszaru zarządzania reklamacjami.
Grupa docelowa:
Szkolenie skierowane jest do kadry kierowniczej wyższego i średniego szczebla, działów techniczno – konstrukcyjnych, jakościowych, utrzymania ruchu, produkcyjnych oraz do wszystkich osób biorących udział w reklamacjach i rozwiązywaniu problemów w zespołach interdyscyplinarnych.
Program szkolenia:
- ROZWÓJ SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
- PODEJŚCIE PROCESOWE OPARTE NA RYZYKU, PDCA, CIĄGŁE DOSKONALENIE
- ZORIENTOWANIE NA KLIENTA A WYMAGANIA SYSTEMOWE
- REKLAMACJE W USTAWODAWSTWIE PRAWNYM
- TYP REKLAMACJI (JAKOŚĆ, LOGISTYKA ITP.)
- TOK POSTĘPOWANIA Z REKLAMACJAMI :
- REJESTROWANIE I DOKUMENTOWANIE
- KOMUNIKACJA Z KLIENTEM (WYMAGANIA NARZUCONE PRZEZ KLIENTA, PODRĘCZNIKI ITP.)
- RAPORTOWANIE DO KLIENTA
- DZIAŁANIA – NATYCHMIASTOWE - KOREKCYJNE – KORYGUJĄCE – ZAPOBIEGAWCZE
- ANALIZA PROBLEMU (5W2H, 5WHY, BURZA MÓZGÓW, DIAGRAM ISHIKAWY),
- METODOLOGIA 8D (RAPORT 8D)
- RAPORT A3
- POSTĘPOWANIE Z WYROBEM U KLIENTA (DZIAŁANIA WEWNĘTRZNE I ZEWNĘTRZNE)
7. REKLAMACJE OD KLIENTA, REKLAMACJE DO DOSTAWCY, ZOBOWIĄZANIA
8. AUDIT W ŚWIETLE REKLAMACJI, AKTUALZIACJA DOKUEMNTACJI.
Czas trwania szkolenia: 2 dni (16 h),
Ilość osób: preferowana ilość uczestników szkolenia w grupie ≤ 15 osób,
Miejsce przeprowadzenia szkolenia: siedziba firmy klienta / wskazany hotel lub wideokonferencja.
Metodyka szkolenia - Stosowane techniki i narzędzia szkoleniowe:
- prezentacja multimedialna,
- ćwiczenia (praca w podgrupach, burza mózgów – dyskusja)
- Studium przypadku (case studies) - analiza rzeczywistych zdarzeń i problemów w przedsiębiorstwach.
Korzyści ze szkolenia:
-
- wykorzystanie umiejętności analizy reklamacji klientów zewnętrznych i wewnętrznych różnymi metodami,
- poznanie skutecznych zasad postępowania z reklamacjami w procesach,
- podniesienie skuteczności pracowników w działaniach po reklamacyjnych
- zapoznanie się z aspektami prawnymi w zakresie reklamacji.
Cena szkolenia obejmuje:
- udział w szkoleniu,
- profesjonalne materiały szkoleniowe,
- certyfikat (w języku polskim i angielskim),
- delegację trenera,
- możliwość konsultacji po szkoleniu z trenerem.
zakupując szkolenie zamknięte, wybierają Państwo preferowany miesiąc w którym chcą Państwo zrealizować szkolenie. Szczegóły dotyczące terminu przeprowadzenia szkolenia zostaną ustalone indywidualnie.
Cena szkolenia brutto, zawiera całkowite koszt realizacji szkolenia dla grupy ≤ 15 osób w przypadku realizacji szkolenia tradycyjnego cena 7 995 brutto, w przypadku wybrania formy szkolenia jako wideokonferencja koszt szkolenia 7 011 brutto.
W przypadku wyboru szkolenia w formie wideokonferencji, szkolenia realizujemy na żywo w oparciu o platformę wideokonferencyjną ClickMeeting.
W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt pod adres e-mail: szkolenia@tqmtc.com lub tel. 698-366-695.