Zarządzanie reklamacjami

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 7 995,00 zł 7995.00
ilość szt.
Zyskujesz 7 995 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane
Pin It

Opis

 

Zarządzanie Reklamacjami 

 

Cel szkolenia:

Szkolenie ma na celu przekazanie praktycznej wiedzy na temat zagadnień i pojęć z obszaru zarządzania reklamacjami.

 

Grupa docelowa:

Szkolenie skierowane jest do kadry kierowniczej wyższego i średniego szczebla, działów techniczno – konstrukcyjnych, jakościowych, utrzymania ruchu, produkcyjnych oraz do wszystkich osób biorących udział w reklamacjach i rozwiązywaniu problemów w zespołach interdyscyplinarnych.

 

Program szkolenia:

  1. ROZWÓJ SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
  2. PODEJŚCIE PROCESOWE OPARTE NA RYZYKU, PDCA, CIĄGŁE DOSKONALENIE
  3. ZORIENTOWANIE NA KLIENTA A WYMAGANIA SYSTEMOWE
  4. REKLAMACJE W USTAWODAWSTWIE PRAWNYM
  5. TYP REKLAMACJI (JAKOŚĆ, LOGISTYKA ITP.)
  6. TOK POSTĘPOWANIA Z REKLAMACJAMI :
    1. REJESTROWANIE I DOKUMENTOWANIE
    2. KOMUNIKACJA Z KLIENTEM (WYMAGANIA NARZUCONE PRZEZ KLIENTA, PODRĘCZNIKI ITP.)
    3. RAPORTOWANIE DO KLIENTA
    4. DZIAŁANIA – NATYCHMIASTOWE - KOREKCYJNE – KORYGUJĄCE – ZAPOBIEGAWCZE
    5. ANALIZA PROBLEMU (5W2H, 5WHY, BURZA MÓZGÓW, DIAGRAM ISHIKAWY),
    6. METODOLOGIA 8D (RAPORT 8D)
    7. RAPORT A3
    8. POSTĘPOWANIE Z WYROBEM U KLIENTA (DZIAŁANIA WEWNĘTRZNE I ZEWNĘTRZNE)

       7. REKLAMACJE OD KLIENTA, REKLAMACJE DO DOSTAWCY, ZOBOWIĄZANIA

     8. AUDIT W ŚWIETLE REKLAMACJI, AKTUALZIACJA DOKUEMNTACJI.

 

Czas trwania szkolenia: 2 dni (16 h),  

Ilość osób: preferowana ilość uczestników szkolenia w grupie ≤ 15 osób, 

Miejsce przeprowadzenia szkolenia: siedziba firmy klienta / wskazany hotel lub wideokonferencja.

 

Metodyka szkolenia - Stosowane techniki i narzędzia szkoleniowe:

  • prezentacja multimedialna,     
  • ćwiczenia (praca w podgrupach, burza mózgów – dyskusja)
  • Studium przypadku (case studies) - analiza rzeczywistych zdarzeń i problemów w przedsiębiorstwach.

 

Korzyści ze szkolenia:

    • wykorzystanie umiejętności analizy reklamacji klientów zewnętrznych i wewnętrznych różnymi metodami,
    • poznanie skutecznych zasad postępowania z reklamacjami w procesach,
    • podniesienie skuteczności pracowników w działaniach po reklamacyjnych
    • zapoznanie się z aspektami prawnymi w zakresie reklamacji.

 

Cena szkolenia obejmuje:

        - udział w szkoleniu,

        - profesjonalne materiały szkoleniowe,

        - certyfikat  (w języku polskim i angielskim),

        - delegację trenera,

        - możliwość konsultacji po szkoleniu z trenerem.

 
UWAGA: 
 

zakupując szkolenie zamknięte, wybierają Państwo preferowany miesiąc w którym chcą Państwo zrealizować szkolenie. Szczegóły dotyczące terminu przeprowadzenia szkolenia zostaną ustalone indywidualnie. 

Cena szkolenia brutto, zawiera całkowite koszt realizacji szkolenia dla grupy ≤ 15 osób w przypadku realizacji szkolenia tradycyjnego cena 7 995 brutto, w przypadku wybrania formy szkolenia jako wideokonferencja koszt szkolenia 7 011 brutto. 

W przypadku wyboru szkolenia w formie wideokonferencji, szkolenia realizujemy na żywo w oparciu o platformę wideokonferencyjną ClickMeeting.

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt pod adres e-mail: szkolenia@tqmtc.com lub tel. 698-366-695.

 

 

Pliki do pobrania:

Opinie o produkcie (0)

  • Kalendarz szkoleń
  • Kalendarz szkoleń 2
  • kalendarium szkoleń UK Londyn
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl