CQI-19 - Zarządzanie jakością dostawców - wymagania AIAG

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena brutto: 2 583,00 zł 2583.00
Cena netto: 2 100,00 zł
ilość szt.
Zyskujesz 2 583 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane
Pin It

Opis

CQI-19 ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ DOSTAWCÓW 

WYMAGANIE AIAG 

 

 

Przedmiot szkolenia:

Zaznajomienie uczestników szkolenia z wymaganiami standardu AIAG dla zarządzania jakością dostawców - CQI-19.

 

Grupa docelowa:

Szkolenie skierowane jest do:

- Technolodzy, Inżynierowie jakości i procesu,

- Kierownicy Działów Jakości, Zakupów / Pełnomocnicy SZJ, Menedżerowie odpowiedzialni za działania, właściciele procesów.

- Liderzy projektów, inżynierowie odpowiedzialni za kontakt z klientem i pracę z dostawcą.

- Pracownicy, którzy wpływają na satysfakcję klienta.

 

Program szkolenia:

 

1. Kształtowanie relacji biznesowych ze względu na pozycję negocjacyjną z dostawcą.

2.Techniki reagowania w nieprzewidzianych sytuacjach w kontakcie z dostawcą.

3. Metodyka angażowania dostawców w budowanie kompromisu.

4. Proces zarządzania dostawcami. Dokumentacja i umowy ramowe.

5. Uregulowania normatywne w zakresie zarządzania dostawcami.

6. Charakterystyka normy AIAG CQI-19 i jej powiązanie z innymi regulacjami.

7. Globalne wymagania w zakresie zarządzania dostawcami.

7.1   Wybór dostawców

7.2   Proces kwalifikacji dostawców. Fazy kwalifikacji.

7.3   System zarządzania jakością dostawcy.

7.4   System zarządzania środowiskiem dostawcy.

7.5   Samoocena dostawcy.

7.6   Wstępne audyty procesu. Analiza logistyczna i jakościowa R@R.

7.7   Zatwierdzenie dostawcy.

7.8   Deklaracja wykonalności.

7.9   Monitoring i rozwój dostawcy.

7.10 APQP - globalne wymagania wobec dostawców. FMEA, Plan Kontroli, MSA, SPC, inne.

7.11 PPAP - globalne wymagania wobec dostawców.

7.12 Zarządzanie reklamacjami-globalne wymagania wobec dostawców.

7.13 Rodzaje audytów zgodnie z globalnymi wymaganiami.

7.14 Rekwalifikacje.

7.15 Monitoring i ocena dostawcy

7.16 Programy rozwoju dostawców.

8. Podsumowanie szkolenia.

 

Czas trwania szkolenia: 2 dni

 

Metodyka szkolenia - Stosowane techniki i narzędzia szkoleniowe

- prezentacja multimedialna,

- ćwiczenia (praca w podgrupach, burza mózgów – dyskusja),

- studium przypadku 

 

Korzyści ze szkolenia:

  • Poszerzenie wiedzy w zakresie oczekiwań OEM w procesie komunikacji między klientem a dostawcą (poddostawcą).
  • Zrozumienie, w jaki sposób wdrażać te wymagania w systemach zarządzania organizacji.
  • Poznanie procesu doskonalenia poddostawców oraz poznanie zasad przygotowywania dokumentacji zgodnie z ich wymaganiami

 

Cena szkolenia obejmuje:

- udział w szkoleniu,

- delegacje trenera,

- przerwy kawowe, lunch

- profesjonalne materiały szkoleniowe,

- zestaw gadżetów firmowych,

- certyfikat dla każdego uczestnika w języku polskim i angielskim,

- możliwość konsultacji po szkoleniu z trenerem.

 

Pliki do pobrania:

Opinie o produkcie (0)

  • Kalendarz szkoleń
  • Kalendarz szkoleń 2
  • kalendarium szkoleń UK Londyn
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl