Menedżer Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny






Opis
Menedżer Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015
Przedmiot szkolenia:
Przedmiotem szkolenia jest zapoznanie przyszłych i obecnych Menedżerów z metodami, narzędziami, technikami jakościowymi służącymi doskonaleniu systemów oraz rozwiązywaniu problemów. Szkolenie przybliży także najważniejsze zagadnienia dotyczące zarządzania systemem jakości w organizacji, takie jak planowanie jakości, cele jakości oraz auditowanie systemu.
Menedżer to nie tylko osoba posiadająca wiedzę i doświadczenie, ale to także zarządzający potrafiący pracować w grupie, zarządzający grupą, zarządzający czasem, a także posiadający umiejętności radzenia sobie z konfliktami i ich rozwiązywaniem, dlatego szkolenie to ma także przybliżyć Państwu tematykę „umiejętności miękkich”, które są niezwykle pomocne w pracy Menedżera.
Oprócz wiedzy teoretycznej przekazywanej przez doświadczonych trenerów, szkolenie będzie opierało się na ćwiczeniach praktycznych w których uczestnicy będą autorami większości rozwiązań.
Grupa docelowa:
Szkolenie skierowane jest do kandydatów na Menedżerów, do praktykujących Menedżerów, a także do wszystkich osób zainteresowanych uzyskaniem nowych kwalifikacji zawodowych oraz pragnących zdobyć podstawową wiedzę dotyczącą zasad i metod wdrażania, utrzymywania i doskonalenia systemów zarządzania jakością.
Uczestnicy otrzymują Certyfikat Menedżera Systemu Zarządzania Jakością wg ISO 9001:2015
Program szkolenia:
I Wprowadzenie
- Powitanie uczestników, przedstawienie się trenera, prezentacja uczestników,
- Omówienie szkolenia.
II System Zarządzania Jakością wg ISO 9001:2015
- Wymagania prawne odnoszące się do systemów,
- Zrozumienie kontekstu organizacji,
- Przegląd i analiza wymagań normy ISO 9001:2015,
- Certyfikacja Systemu Zarządzania Jakością,
- Korzyści z wdrożenia i certyfikowania Systemu Zarządzania Jakością.
III Funkcjonowanie Systemu Zarządzania Jakością wg ISO 9001:2015
- Auditowanie w organizacji jako narzędzie uzyskiwania informacji o funkcjonowaniu systemu,
- Zasady planowania, realizacji, monitorowania i oceny skuteczności procesów w organizacji – cele jakości.
IV Narzędzia i metody zarządzania systemem jakości, techniki doskonalenia
- Metodologia rozwiązywania problemów – problem solving – G8D,
- FMEA,
- Omówienie wybranych narzędzi jakości i technik doskonalenia – 5S, kaizen, Lean Manufacturing.
V Zarządzanie grupą
- Umiejętności interpersonalne Menedżera,
- Zarządzanie grupą,
- Prezentacje i wystąpienia publiczne,
- Zarządzanie czasem,
- Motywowanie,
- Konflikty i ich rozwiązywanie,
- Komunikacja i mowa ciała.
VIII Zakończenie i podsumowanie szkolenia, Egzamin Pisemny
Czas trwania szkolenia: 2 dni
Metodyka szkolenia - Stosowane techniki i narzędzia szkoleniowe
- wykład,
- ćwiczenia (praca w podgrupach, burza mózgów – dyskusja),
- studium przypadku (case studies) - analiza rzeczywistych zdarzeń w rzeczywistych przedsiębiorstwach.
Korzyści ze szkolenia:
- Przybliżenie wiedzy z zakresu systemu zarządzania jakością,
- Możliwość przećwiczenia i przedyskutowania praktycznych rozwiązań dotyczących doskonalenia sytemu jakości w organizacji,
- Zdobycie praktycznej wiedzy i umiejętności w zakresie metod i narzędzi jakościowych,
- Poznanie „dobrej praktyki" w zakresie zarządzania grupą, zarządzania czasem, rozwiązywania konfliktów.
Cena szkolenia obejmuje:
- udział w szkoleniu,
- profesjonalne materiały szkoleniowe,
- zestaw gadżetów firmowych,
- przerwy kawowe, lunch,
- certyfikat (w języku polskim, angielskim, niemieckim),
- pomoc w rezerwacji hotelu,
- możliwość konsultacji po szkoleniu z trenerem.