Ocena i Audyt Dostawcy w Przemyśle Motoryzacyjnym (WIDEOKONFERENCJA)

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena brutto: 1 990,00 zł 1990.00
Cena netto: 1 617,89 zł
ilość szt.
Zyskujesz 1 990 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane
Pin It

Opis

Ocena i Audyt Dostawcy w Przemyśle Motoryzacyjnym

 

 

Przedmiot szkolenia:

Przedmiotem szkolenia jest przedstawienie specyficznych wymagań kierowanych przez klienta w stosunku do dostawców w całym łańcuchu dostaw w branży Automotive. Celem jest także zapoznanie uczestników z metodami i narzędziami obligatoryjnymi w branży motoryzacyjnej warunkującymi stabilną współpracę klientów i dostawców.

 

Grupa docelowa:

Szkolenie skierowane jest do pracowników działów jakości, logistyki, zakupów z branży motoryzacyjnej, osób, które uczestniczą w auditach klienta, które współpracują z dostawcami, na których stanowisku wymagana jest znajomość specyficznych wymagań dotyczących relacji klient - dostawca.

 

Program szkolenia

 

I      Wprowadzenie

  • Powitanie uczestników, przedstawienie się trenera, prezentacja uczestników,
  • Ćwiczenie integracyjne - Budowanie zespołu.

 

II     Wymagania standardu IATF 16949:2016 / normy ISO 9001:2015 dotyczące zakupów i dostawców

  • Wymaganie wdrożenia systemów zarządzania jakością u dostawców,
  • Procesy zlecane na zewnątrz,
  • Wybór dostawców – kryteria,
  • Ocena dostawców – metody,
  • Kontrola jakości dostaw– metody, zasady,
  • Audyt drugiej strony. 

 

III    CSR – jako specyficzne wymagania firm motoryzacyjnych w stosunku do swoich poddostawców

  • Prezentacja wybranych, przykładowych wymagań klientów

 

IV      Zaawansowane planowanie jakości (APQP)– znaczenie dla dostawców

  • Etapy APQP,
  • PPAP jako element APQP.

 

V        PPAP – AIAG / VDA 2 - jako specyficzne wymaganie klienta

  • Elementy PPAP
  • Poziomy przedłożenia
  • Proces zatwierdzania produkcji seryjnej

 

VI      Potrzeba prowadzenia auditów u dostawców – metody, podejścia, check-listy (wg IATF 16949:2016 , VDA 6.1, VDA 6.3, wewnętrzne standardy firm)

  • Krótkie omówienie podejścia do auditów u dostawców wg. różnych standardów VDA, IATF 16949:2016,
  • Omówienie standardu wewnętrznego firm - przykłady.

 

VII    Zakończenie i posumowanie szkolenia.

 

Czas trwania szkolenia: 2 dni (16h)

 

Metodyka szkolenia - Stosowane techniki i narzędzia szkoleniowe:

  • prezentacja multimedialna,
  • ćwiczenia (praca w podgrupach, dyskusja),
  • studium przypadku (case studies) - analiza rzeczywistych zdarzeń w rzeczywistych przedsiębiorstwach.
        
        

Korzyści ze szkolenia:

  • Przybliżenie wiedzy w zakresie wymagań kierowanych do dostawców w branży motoryzacyjnej,
  • Zdobycie praktycznej wiedzy i umiejętności w zakresie metod i narzędzi jakościowych stosowanych w motoryzacji,
  • Przybliżenie zagadnień dotyczących wymagań IATF 16949:2016 / ISO 9001:2015 w odniesieniu do dostawców,
  • Możliwość przećwiczenia i przedyskutowania praktycznych rozwiązań,
  • Poznanie „dobrej praktyki" w zakresie audytowania dostawców.

 

Cena szkolenia obejmuje:

  • udział w szkoleniu w formie wideokonferencji,
  • profesjonalne materiały szkoleniowe udostępnione na platformie ClickMeeting do ściągnięcia w wersji elektronicznej,
  • certyfikat (w języku polskim i angielskim),
  • możliwość konsultacji po szkoleniu z trenerem.

 

 

Pliki do pobrania:

Opinie o produkcie (0)

  • Kalendarz szkoleń
  • Kalendarz szkoleń 2
  • kalendarium szkoleń UK Londyn
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl