SPECYFICZNE WYMAGANIA DAIMLER AG (MERCEDES-BENZ GROUP AG) - CSR

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena brutto: 2 952,00 zł 2952.00
Cena netto: 2 400,00 zł
ilość szt.
Zyskujesz 2 952 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane
Pin It

Opis

SPECYFICZNE WYMAGANIA KLIENTA
DAIMLER AG (MERCEDES-BENZ GROUP AG) - CSR

 

 

Przedmiot szkolenia:

Zaznajomienie uczestników szkolenia ze specyficznymi wymaganiami Daimler AG obowiązujących dostawców przemysłu motoryzacyjnego. Podczas szkolenia zostaną zaprezentowane wymagania Daimler AG, niezbędne narzędzia i metody do realizacji tych wymagań oraz potencjalne zagrożenia od poddostawców w ramach całego łańcucha dostaw i procesu.

 

Grupa docelowa:

Szkolenie skierowane jest do:

- Technolodzy, Inżynierowie jakości i procesu.

- Kierownicy Działów Jakości / Pełnomocnicy SZJ, Menedżerowie odpowiedzialni za działania, właściciele procesów.

- Liderzy projektów, inżynierowie odpowiedzialni za kontakt z klientem i pracę z dostawcą.

- Pracownicy, którzy wpływają na satysfakcję klienta.

 

Program szkolenia:

1. Norma IATF 16949:2016 w świetle specyficznych wymagań OEM.

2. Specyficzne wymagania klienta CSR Daimler AG (Mercedes-Benz-AG-IATF-16949-CSR-February-2022)

3. Omówienie MBST 2020 .

4. Struktura i powiązania biznesowe grupy Daimler.Historia, polityka i strategia.

5. Pozostałe uregulowania normatywne firmy Daimler - przegląd.

6. Procedura eskalacji Q-HELP.

7. Charakterystyka portalu CERTUS, PIA, SQMS, eSEP+, Aplikacja DOC MASTER.

8. APQP/PPAP (z uwzględnieniem standardów WEB), rekwalifikacje w świetle wymagań Daimler.

9. Zarządzanie reklamacjami i raportami 8D.

10. Ocena dostawców.

11. Audyt procesu i produktu.DPA

12. Zarządzanie zgłoszeniami i koszty serwisu (Supplier Warranty Status)

 

Czas trwania szkolenia: 2 dni (16h)

  

Metodyka szkolenia - Stosowane techniki i narzędzia szkoleniowe

- prezentacja multimedialna,

- ćwiczenia (praca w podgrupach, burza mózgów – dyskusja),

- studium przypadku (case studies)

 

Korzyści ze szkolenia:

- Poszerzenie wiedzy w zakresie oczekiwań Daimler w procesie komunikacji między Klientem, a dostawcą.

- Zrozumienie, w jaki sposób wdrażać te wymagania w systemach zarządzania organizacji.

 

Cena szkolenia obejmuje:

- udział w szkoleniu,

- przerwy kawowe, lunch,

- delegacje trenera,

- profesjonalne materiały szkoleniowe,

- zestaw gadżetów firmowych,

- certyfikat dla każdego uczestnika w języku polskim i angielskim,

- możliwość konsultacji po szkoleniu z trenerem.

 

Pliki do pobrania:

Opinie o produkcie (0)

  • Kalendarz szkoleń
  • Kalendarz szkoleń 2
  • kalendarium szkoleń UK Londyn
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl