SPECYFICZNE WYMAGANIA DAIMLER AG (MERCEDES-BENZ GROUP AG) - CSR
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
SPECYFICZNE WYMAGANIA KLIENTA
DAIMLER AG (MERCEDES-BENZ GROUP AG) - CSR
Przedmiot szkolenia:
Zaznajomienie uczestników szkolenia ze specyficznymi wymaganiami Daimler AG obowiązujących dostawców przemysłu motoryzacyjnego. Podczas szkolenia zostaną zaprezentowane wymagania Daimler AG, niezbędne narzędzia i metody do realizacji tych wymagań oraz potencjalne zagrożenia od poddostawców w ramach całego łańcucha dostaw i procesu.
Grupa docelowa:
Szkolenie skierowane jest do:
- Technolodzy, Inżynierowie jakości i procesu.
- Kierownicy Działów Jakości / Pełnomocnicy SZJ, Menedżerowie odpowiedzialni za działania, właściciele procesów.
- Liderzy projektów, inżynierowie odpowiedzialni za kontakt z klientem i pracę z dostawcą.
- Pracownicy, którzy wpływają na satysfakcję klienta.
Program szkolenia:
1. Norma IATF 16949:2016 w świetle specyficznych wymagań OEM.
2. Specyficzne wymagania klienta CSR Daimler AG (Mercedes-Benz-AG-IATF-16949-CSR-February-2022)
3. Omówienie MBST 2020 .
4. Struktura i powiązania biznesowe grupy Daimler.Historia, polityka i strategia.
5. Pozostałe uregulowania normatywne firmy Daimler - przegląd.
6. Procedura eskalacji Q-HELP.
7. Charakterystyka portalu CERTUS, PIA, SQMS, eSEP+, Aplikacja DOC MASTER.
8. APQP/PPAP (z uwzględnieniem standardów WEB), rekwalifikacje w świetle wymagań Daimler.
9. Zarządzanie reklamacjami i raportami 8D.
10. Ocena dostawców.
11. Audyt procesu i produktu.DPA
12. Zarządzanie zgłoszeniami i koszty serwisu (Supplier Warranty Status)
Czas trwania szkolenia: 2 dni (16h)
Ilość osób: preferowana ilość uczestników szkolenia w grupie ≤ 15 osób,
Miejsce przeprowadzenia szkolenia: siedziba firmy klienta / wskazany hotel lub wideokonferencja.
Metodyka szkolenia - Stosowane techniki i narzędzia szkoleniowe
- prezentacja multimedialna,
- ćwiczenia (praca w podgrupach, burza mózgów – dyskusja),
- studium przypadku (case studies)
Korzyści ze szkolenia:
- Poszerzenie wiedzy w zakresie oczekiwań Daimler w procesie komunikacji między Klientem, a dostawcą.
- Zrozumienie, w jaki sposób wdrażać te wymagania w systemach zarządzania organizacji.
Cena szkolenia obejmuje:
- udział w szkoleniu,
- profesjonalne materiały szkoleniowe,
- *delegacja trenera,
- certyfikat dla każdego uczestnika,
- zestaw gadżetów firmowych,
- możliwość konsultacji po szkoleniu z trenerem.
UWAGA:
zakupując szkolenie zamknięte, wybierają Państwo preferowany miesiąc w którym chcą Państwo zrealizować szkolenie. Szczegóły dotyczące terminu przeprowadzenia szkolenia zostaną ustalone indywidualnie.
Cena szkolenia brutto, zawiera całkowite koszt realizacji szkolenia dla grupy ≤ 15 osób w przypadku realizacji szkolenia tradycyjnego cena 11 300 netto, w przypadku wybrania formy szkolenia jako wideokonferencja koszt szkolenia 9 800 netto.
*Delegacja trenera obejmuje koszty dojazdów jednak nie obejmuje kosztów noclegów, rezerwacja i koszt noclegów po stronie klienta.
W przypadku wyboru szkolenia w formie wideokonferencji, szkolenia realizujemy na żywo w oparciu o platformę wideokonferencyjną ClickMeeting.
W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt pod adres e-mail: szkolenia@tqmtc.com lub tel. 698-366-695.