SPECYFICZNE WYMAGANIA RENAULT / NISSAN - CSR

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena brutto: 13 900,00 zł 13900.00
Cena netto: 11 300,81 zł
ilość szt.
Zyskujesz 13 900 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane
Pin It

Opis

SPECYFICZNE WYMAGANIA KLIENTA
RENAULT / NISSAN

 

 

Przedmiot szkolenia:

Zaznajomienie uczestników szkolenia ze specyficznymi wymaganiami RENAULT / NISSAN obowiązujących dostawców przemysłu motoryzacyjnego. Podczas szkolenia zostaną zaprezentowane wymagania RENAULT / NISSAN, niezbędne narzędzia i metody do realizacji tych wymagań oraz potencjalne zagrożenia od poddostawców w ramach całego łańcucha dostaw i procesu.

 

Grupa docelowa:

Szkolenie skierowane jest do:

- Technolodzy, Inżynierowie jakości i procesu.

- Kierownicy Działów Jakości / Pełnomocnicy SZJ, Menedżerowie odpowiedzialni za działania, właściciele procesów.

- Liderzy projektów, inżynierowie odpowiedzialni za kontakt z klientem i pracę z dostawcą.

- Pracownicy, którzy wpływają na satysfakcję klienta.

 

Program szkolenia:

1  Wprowadzenie

2  IATF 16949 / ISO 9001 w zarządzaniu CSR

3  Podejście procesowe a CSR

4  Zarządzanie Jakością (KM, CORE TOOLS, DOKUMENTACJA, ZAPEWNIENIE JAKOŚCI U DOSTAWCÓW)

5  ANPQP

- Przegląd wymagań i planowanie – faza 1 (PLANOWANIE PROJEKTU)

- Projektowanie wyrobu – faza 2 (PROJEKTOWANIE WYROBU)

- Off – Toll – faza 3 (PROJEKTOWANIE PROCESU)

- Off – Process – faza 4 (WALIDACJA PRODUKTU I PROCESU)

- Ramp – up – faza 5 (PRODUKCJA I SPRZĘŻENIE ZWROTNE).

6  Omówienie wymagań RENAULT / NISSAN

 

Czas trwania szkolenia: 2 dni (16h)

 

Ilość osób: preferowana ilość uczestników szkolenia w grupie ≤ 15 osób, 

Miejsce przeprowadzenia szkolenia: siedziba firmy klienta / wskazany hotel lub wideokonferencja.

 

Metodyka szkolenia - Stosowane techniki i narzędzia szkoleniowe

- prezentacja multimedialna,

- ćwiczenia (praca w podgrupach, burza mózgów – dyskusja),

- studium przypadku (case studies)

 

Korzyści ze szkolenia:

- Poszerzenie wiedzy w zakresie oczekiwań REANULT / NISSAN w procesie komunikacji między klientem a dostawcą.

- Zrozumienie, w jaki sposób wdrażać te wymagania w systemach zarządzania organizacji.

- Poznanie procesu zarządzania projektami oraz poznanie zasad przygotowywania dokumentacji produktu i procesu zgodnie z ich wymaganiami.

 

Cena szkolenia obejmuje:

- udział w szkoleniu,

- profesjonalne materiały szkoleniowe,

- *delegacja trenera,

- certyfikat dla każdego uczestnika,

- zestaw gadżetów firmowych,

- możliwość konsultacji po szkoleniu z trenerem.

 

UWAGA: 

zakupując szkolenie zamknięte, wybierają Państwo preferowany miesiąc w którym chcą Państwo zrealizować szkolenie. Szczegóły dotyczące terminu przeprowadzenia szkolenia zostaną ustalone indywidualnie. 

Cena szkolenia brutto, zawiera całkowite koszt realizacji szkolenia dla grupy ≤ 15 osób w przypadku realizacji szkolenia tradycyjnego cena 11 300 netto, w przypadku wybrania formy szkolenia jako wideokonferencja koszt szkolenia 9 800 netto. 

*Delegacja trenera obejmuje koszty dojazdów jednak nie obejmuje kosztów noclegów, rezerwacja i koszt noclegów po stronie klienta.

W przypadku wyboru szkolenia w formie wideokonferencji, szkolenia realizujemy na żywo w oparciu o platformę wideokonferencyjną ClickMeeting.

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt pod adres e-mail: szkolenia@tqmtc.com lub tel. 698-366-695

 

Pliki do pobrania:

Opinie o produkcie (0)

  • Kalendarz szkoleń
  • Kalendarz szkoleń 2
  • kalendarium szkoleń UK Londyn
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl