Zarządzanie reklamacjami (WIDEOKONFERENCJA)

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 1 390,00 zł 1390.00
ilość szt.
Zyskujesz 1 390 pkt [?]
dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane

Opis

 

Zarządzanie Reklamacjami (WIDEOKONFERENCJA) 

 

Cel szkolenia:

Szkolenie ma na celu przekazanie praktycznej wiedzy na temat zagadnień i pojęć z obszaru zarządzania reklamacjami.

 

Grupa docelowa:

Szkolenie skierowane jest do kadry kierowniczej wyższego i średniego szczebla, działów techniczno – konstrukcyjnych, jakościowych, utrzymania ruchu, produkcyjnych oraz do wszystkich osób biorących udział w reklamacjach i rozwiązywaniu problemów w zespołach interdyscyplinarnych.

 

Program szkolenia:

  1. ROZWÓJ SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
  2. PODEJŚCIE PROCESOWE OPARTE NA RYZYKU, PDCA, CIĄGŁE DOSKONALENIE
  3. ZORIENTOWANIE NA KLIENTA A WYMAGANIA SYSTEMOWE
  4. REKLAMACJE W USTAWODAWSTWIE PRAWNYM
  5. TYP REKLAMACJI (JAKOŚĆ, LOGISTYKA ITP.)
  6. TOK POSTĘPOWANIA Z REKLAMACJAMI :
    1. REJESTROWANIE I DOKUMENTOWANIE
    2. KOMUNIKACJA Z KLIENTEM (WYMAGANIA NARZUCONE PRZEZ KLIENTA, PODRĘCZNIKI ITP.)
    3. RAPORTOWANIE DO KLIENTA
    4. DZIAŁANIA – NATYCHMIASTOWE - KOREKCYJNE – KORYGUJĄCE – ZAPOBIEGAWCZE
    5. ANALIZA PROBLEMU (5W2H, 5WHY, BURZA MÓZGÓW, DIAGRAM ISHIKAWY),
    6. METODOLOGIA 8D (RAPORT 8D)
    7. RAPORT A3
    8. POSTĘPOWANIE Z WYROBEM U KLIENTA (DZIAŁANIA WEWNĘTRZNE I ZEWNĘTRZNE)

       7. REKLAMACJE OD KLIENTA, REKLAMACJE DO DOSTAWCY, ZOBOWIĄZANIA

     8. AUDIT W ŚWIETLE REKLAMACJI, AKTUALZIACJA DOKUEMNTACJI.

 

Czas trwania szkolenia: dni (16h)

 

Metodyka szkolenia - Stosowane techniki i narzędzia szkoleniowe:

  • prezentacja multimedialna,     
  • ćwiczenia (praca w podgrupach, burza mózgów – dyskusja)
  • Studium przypadku (case studies) - analiza rzeczywistych zdarzeń i problemów w przedsiębiorstwach.

 

Korzyści ze szkolenia:

    • wykorzystanie umiejętności analizy reklamacji klientów zewnętrznych i wewnętrznych różnymi metodami,
    • poznanie skutecznych zasad postępowania z reklamacjami w procesach,
    • podniesienie skuteczności pracowników w działaniach po reklamacyjnych
    • zapoznanie się z aspektami prawnymi w zakresie reklamacji.

 

Cena szkolenia obejmuje:

        - udział w szkoleniu w formie wideokonferencji,

        - profesjonalne materiały szkoleniowe udostępniane na platformie ClickMeeting do ściągnięcia w 

          formie elektronicznej,

        - certyfikat  (w języku polskim i angielskim),

        - możliwość konsultacji po szkoleniu z trenerem.

 

Pliki do pobrania:

Opinie o produkcie (0)

  • Kalendarz szkoleń
  • Kalendarz szkoleń 2
  • kalendarium szkoleń UK Londyn
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl