CQI-8, 2 EDITION 2014 - LPA (Audyt Warstwowy Procesu)

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena brutto: 1 845,00 zł 1845.00
Cena netto: 1 500,00 zł
ilość szt.
Zyskujesz 1 845 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane
Pin It

Opis

CQI-8, 2 EDITION 2014 - LPA (Audyt Warstwowy Procesu) 

 
 
Przedmiot szkolenia:
 
Metodologia prowadzenia audytu warstwowego zgodnie z przewodnikiem AIAG (CQI-8). Prowadzenie audytu warstwowego na produkcji jako metoda doskonalenia jakości, produktywności i bezpieczeństwa. Budowanie planów działań oraz planów nadzoru przez kierownictwo. Analiza danych, poszukiwanie przyczyn niezgodności za pomocą Metoda Pareto, 5W2H, 5Why, Burza mózgów, diagram Ishikawy.
 
Zastosowanie:
 
Audyt warstwowy (Layered Process Audyt – LPA) stanowi skuteczne narzędzie doskonalenia procesu produkcyjnego. Metodologia LPA nadaje się do stosowania niezależnie od wielkości firmy. Skutecznie wdrożona pozwala na radykalną redukcję wad wewnętrznych i reklamacji zewnętrznych, poprzez realizację procesu produkcyjnego zgodnie z wymaganiami. Audyt warstwowy pozwala identyfikować zarówno obszary doskonalenia, jak i wymagające poprawy, miejsca powtarzających się problemów, czynności generujących straty w produkcji. Zaangażowanie w audyt wszystkich szczebli zarządzania, istotnie przyczynia się do poprawy skuteczności działań korygujących i wzrostu motywacji pracowników. Analiza danych, poszukiwanie przyczyn niezgodności za pomocą Metoda Pareto, 5Why, Burza mózgów, diagram Ishikawy.
 
 
Grupa docelowa:
 
  • Przedstawiciele kierownictwa firm poszukujący możliwości doskonalenia.

  • Osoby odpowiedzialne za wdrożenie audytu warstwowego procesu.

  • Pracownicy dedykowani do realizacji auditów warstwowych.

  • Średni szczebel zarządzania procesem produkcji – mistrzowie, kierownicy produkcji, itp.

 
Program szkolenia:
 
  • Cele audytu warstwowego.

  • Wytyczne AIAG (American Industry Action Group) dla branży motoryzacyjnej – CQI 8.

  • Podstawowe zasady prowadzenia audytu warstwowego.

  • Etapy audytu warstwowego:

    • planowanie,

    • realizacja audytu, praca audytora (badanie auditowe, komunikacja),

    • identyfikacja i opis niezgodności,

    • przegląd wyników audytów warstwowych,

    • monitorowanie realizacji działań korygujących.

  • Realizacja audytu:

    • identyfikacja źródeł zmienności (przyczyny statystyczne i specjalne),

    • przygotowanie i posługiwanie się listą kontrolną,

    • audytowanie – identyfikacja niezgodności jakościowych,

    • audytowanie produktywności – identyfikacja strat (7 waste),

    • podsumowanie: warsztat auditowy połączony z dyskusją.

  • Analiza danych, poszukiwanie przyczyn niezgodności

    • Metoda 5W2H (What, Where, When, How big itd

    • Metoda Pareto,

    • 5Why,

    • burza mózgów,

    • diagram Ishikawy

 

Ćwiczenia:

  • Plan auditów warstwowych.

  • Przygotowanie listy kontrolnej adekwatnej do rodzaju działalności firmy.

  • Elementy wyłączone z auditu warstwowego.

  • Elementy auditowe pomagające w identyfikacji strat.

  • Analiza przyczyn reklamacji/ niezgodności przy wykorzystaniu metody 5 x Why

  • Planowanie i monitorowanie działań korygujących dla niezgodności zidentyfikowanych w audicie.

  • Gra symulacyjna – audytowanie, identyfikacja niezgodności, planowanie działań.

 
Czas trwania szkolenia:  1 dzień (8h)
 

Metodyka szkolenia - Stosowane techniki i narzędzia szkoleniowe:

  • prezentacja multimedialna,
  • ćwiczenia (praca w podgrupach, burza mózgów – dyskusja)
  • Studium przypadku (case studies) - analiza rzeczywistych zdarzeń w rzeczywistych przedsiębiorstwach.
 
Korzyści ze szkolenia:
  • Realizacja audytów warstwowych w oparciu o wymagania sektora samochodowego.

  • Wprowadzenie metody pozwala na:

    • redukcję częstości wad wewnętrznych i reklamacji,

    • kontrolę jakości przez wiele poziomów (warstw) organizacji,

    • ocenę stopnia standaryzacji operacji produkcyjnych i jej popularyzację,

    • wzrost zaangażowania pracowników w doskonalenie procesu produkcji,

    • ugruntowanie praktyki wykonywania prac w oparciu o dokumentację

    • poprawę bezpieczeństwa i ergonomii,

    • identyfikację kluczowych obszarów poprawy produktywności,

    • upowszechnienie znajomości wymagań Klienta na wszystkich szczeblach organizacji,

    • wykazanie zaangażowania najwyższego kierownictwa w zakresie kluczowych problemów w procesach produkcyjnych.

  • Nabycie umiejętności określania przyczyny źródłowej.

  • Uzyskanie wiedzy pomocnej do skutecznego usuwania niezgodności

 

Cena szkolenia obejmuje:

  • udział w szkoleniu,
  • profesjonalne materiały szkoleniowe,
  • zestaw gadżetów firmowych,
  • przerwy kawowe, lunch,
  • certyfikat LPA (w języku polskim i angielskim),
  • pomoc w rezerwacji hotelu,
  • możliwość konsultacji po szkoleniu z trenerem.

Pliki do pobrania:

Opinie o produkcie (0)

  • Kalendarz szkoleń
  • Kalendarz szkoleń 2
  • kalendarium szkoleń UK Londyn
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl